Індивідуальна робота Литвинюк Людмили Миколаївни

Індивідуальний план роботи під час карантину

(13.03.2020 – 03.04.2020)

вчителя англійської мови

загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Велика Вулига

 

 

Дата

Зміст роботи

1

13.03.

2020 р.

1.        Робота зі шкільною документацією.

2.        Як організувати дистанційне навчання школярів (вивчення інструкції, перегляд інтернет-ресурсів).

3.        Робота з календарно-тематичним плнуванням (Теми для дистанційного навчання учнів).

 

2

16.03.

2020 р.

1.      Підбір інтернет-ресурсів для роботи з учнями.

2.      Розробка і розміщення завдань для учнів   (соціальна мережа Viber).

3.      Онлайн консультація для учнів 8 класу (Навчання в дистанційній формі).

 

3

17.03.

2020 р.

1.      Робота з інтернет-ресурсами, перегляд відео-уроків на каналі Youtube

2.      Розробка і розміщення у вайбері завдань для учнів .

3.      Онлайн консультація для батьків учнів (Навчання в дистанційній формі).

 

4

18.03.

2020 р.

1.      Підготовка матеріалів для перевірки знань школярів.

2.      Розробка і розміщення у вайбері завдань для учнів.

3.      Опрацювання матеріалів МО вчителів гуманітарного циклу.

 

5

19.03.

2020 р.

1.      Дистанційна онлайн косультація для учнів 8 класу.

2.      Робота з інтернет-ресурсами, перегляд відео-уроків на каналі Youtube.

3.      Розробка та розміщення у вайбері завдань для учнів.

 

6

20.03.

2020 р.

1.      Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр.

2.      Складання плану роботи на період весняних канікул.

3.      Розробка та розміщення у вайбері завдань для учнів.

 

7

23.03.

2020 р.

1.      Опрацювання інтернет ресурсів. Інноваційні методи навчання.

2.      Упорядкування дидактичного матеріалу з англ. мови.

 

8

24.03.

2020 р.

1.      Перегляд інформаційно-методичної літератури.

2.      Підбір аудіо- та відеоматеріалів до уроків англ. мови.

 

9

25.03.

2020 р.

1.      Вимоги до уроку ангійської мови. Опрацювання інтернет ресурсів.

2.      Підготовка атестаційних матеріалів.

 

10

26.03.

2020 р.

1.      Опрацювання фахової літератури.

2.      Підготовка до онлайн-консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

 

11

27.03.

2020 р.

1.      Підготовка конспектів уроків.

2.      Систематизація виконаних учнями завдань.

 

12

30.03.

2020 р.

1.      Підбір завдань для учнів в умовах навчання дистанційної форми.

2.      Дистанційні онлайн консультації для учнів.

3.      Робота з інтернет-ресурсами, перегляд відео-уроків на каналі Youtube.

 

13

31.03.

2020 р.

1.      Розробка  і розміщення у вайбері завдань для учнів.

2.      Робота з інтернет-ресурсами, перегляд відео-уроків на каналі Youtube.

3.      Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань).

 

14

01.04.

2020 р.

1.      Робота з інтернет-ресурсами, перегляд відео-уроків на каналі Youtube.

2.      Розробка і розміщення у вайбері завдань для учнів.

3.      Робота зі шкільною документацією.

 

15

02.04.

2020 р.

1.      Розробка і розміщення у вайбері завдань для учнів.

2.      Робота з інтернет-ресурсами, перегляд відео-уроків на каналі Youtube.

3.      Онлайн консультації з учнями та батьками з питань, які виникають під час виконання завдань (соціальна мережа Viber).

 

16

03.04.

2020 р.

1.      Опрацювання додаткової науково-популярної літератури.

2.      Розробка і розміщення у вайбері завдань для учнів.

3.      Перевірка виконаних учнями робіт.

4.      Підготовка конспектів уроків.